Coffee time is any time

Стомачен проблем кој 75% од луѓето го игнорираат

Потекување и абдоменална болка. Болки во цревата и гасови. Дијареа, констипација или повремени периоди кога ве мачат двете работи одеднаш. Денови, недели, па дури и цели месеци… Сите овие појави можат да бидат појави на многу често проблем на стомакот кој останува недијагностициран кај дури 75% од луѓето кои страдаат од него.

Наречен е Синдром на иритирано дебело црево (IBS) или спастичен колитис, а дијагнозата обично е доживотна. Причините за неговата појава и понатаму не ѝ се целосно познати на науката и класичната медицина и понатаму нема лек за овој синдром. Меѓутоа, тоа не значи дека штетните симптоми на IBS не може да се контролираат со вистинската комбинација на измени во животниот стил и употреба на соодветни препарати.

Ако можете да ги препознаете вашите симптоми во листата подолу, консултирајте се со гастроентеролог кој може да ви потврди или да го утврди можното присуство на IBS. А во меѓувреме, обрнете внимание дали вашата состојба се менува кога животниот стил го адаптирате според следните мерки.

Изградете добри навики

  • Секогаш кога е можно, подгответе храна користејќи свежи необработени производи
  • Водете дневник за храна во кој ги запишувате симптомите после јадење. Обидете се да избегнувате храна што прави да не се чувствувате добро и видете како тоа влијае на вас.
  • Пронајдете начини да се опуштите и контролирате стресот – испробајте различни методи за смирување, медитација, активност или хоби.
  • Движете се редовно. Откријте спортови кои ви даваат задоволство. Прошетајте и возете велосипед.
  • Обидете се да земате пробиотици еден месец и забележете како влијаат на вас.
  • Не ги одложувајте или прескокнувајте оброците.
  • Не јадете премногу брзо.
  • Не претерувајте со мрсна, зачинета и преработена храна.
  • Не јадете повеќе од 250 грама свежо овошје на ден.
  • Не пијте повеќе од 3 чаши чај или кафе на ден.
  • Не претерувајте со алкохол и газирани пијалоци

Намалување на подуеност, болка и гасови

  • Јадете овесна каша редовно.
  • Внесувајте 1 лажица мелено ленено семе дневно (со појадок или друга соодветна храна).
  • Избегнувајте храна која тешко се вари, како зелка, брокула, карфиол, бриселско зелје, грав, кромид и суво овошје.
  • Избегнувајте производи засладени со сорбитол.

За контрола на дијареа

  • Намалете го внесот на храна богата со растителни влакна, како што се јаткасти плодови, ореви и семиња.
  • Избегнувајте производи засладени со сорбитол.
  • Прашајте го вашиот лекар или доверлив фармацевт за совет во врска со земање производ на база на лоперамид хидрохлорид.
  • Важно: Ако страдате од честа или продолжена дијареја, обидете се да пиете многу вода за да спречите дехидрација.

Олеснете го запекот

  • Пијте многу вода.
  • Зголемете го внесот на храна богата со растворливи влакна, на пр. овесна каша, моркови, компири и мелено ленено семе.
  • Прашајте го вашиот лекар или доверлив фармацевт за земање бисакодил лаксатив.

Пробајте го Stomachon

Исклучително важен  додаток на горенаведените мерки може да биде новиот Stomachon: иновативен производ кој ублажува гасови, подуеност, болки во стомакот, дијареја и запек кај пациенти со синдром на иритирано дебело црево.

Stomachon е решение што им помага на илјадници луѓе во Европа да ја контролираат нивната состојба и да живеат удобно и безгрижно, и покрај тоа што им е дијагностициран IBS. Неговите состојки не се апсорбираат од телото и немаат алергиско дејство. Не го попречува нормалното функционирање на дигестивниот систем, туку само го спречува IBS да го диктира вашиот ритам на живот.

Уверете се самите, пробајте Stomachon!

Можеби ќе ве интересира
Коментари
Loading...