Coffee time is any time

Како да се изгради успешен работен тим?

Градењето успешен работен тим може да биде тешко и предизвикувачко затоа што обединува различни мислења, вредности, минати работни искуства, воспитувања, претходни искуства на тимот, работни цели и вештини за комуникација и градење тим. Сепак, тимската работа и соработката може да се научат и развиваат со следење на 10 клучни чекори за градење успешен тим.

Како да се изгради успешен работен тим?

1. Што е тим?
Пред да изградите тим, важно е да ја разберете целта на тимот. Општо земено, тимовите се меѓузависни групи на вработени кои се обединуваат околу одредена задача, проект или цел. Ова може да има различни апликации. Екипите може да се соберат заедно за да се надмине јазот помеѓу одделенијата или може да се соберат за краткорочни проекти или како постојан или долгорочен пристап кон постигнување на специфични цели.

2. Цел
Тим со јасна цел организира различни луѓе со различни цели и планови во кохезивна целина. Кога е успешна, ја забавува енергијата на членовите на тимот за целокупното добро на организацијата. За да го постигнете ова ниво на успех со вашиот тим, мора да ги идентификувате вашите краткорочни и долгорочни цели и потребните вештини за постигнување на тие цели. Оттаму, можете да започнете да ги идентификувате вистинските луѓе кои можат да регрутираат за вашиот тим.

3. Совети за градење тим
Од јасни очекувања до соодветни методи за соработка и комуникација, можете да создадете успешен тим. Еден од првите чекори е прво да се ангажира највисоко рангиран член на тимот. Сакате оваа личност да ви помогне да ја соберете вистинската група на луѓе и да изградите соодветна култура.

4. Култура
Ако навистина ја цените и сакате да ја охрабрите тимската работа и соработка, културата на вашата организација мора да ги поддржува вашите вработени во практикувањето на овие вештини. Треба да ги преземете потребните активности за да создадете работно опкружување што очекува, поттикнува, наградува и препознава тимска работа. Вашите работни системи и пристапи мора да ја поддржуваат соработката со намален акцент на индивидуалното напредување.

5. Подобри врски
Дали некогаш сте се запрашале зошто некои тимови се ефикасни, а други се нефункционални за животот на тимот? Ефективните тимови ги сфатија најважните работи за динамиката и односите меѓучовечката комуникација. Тие се јасни за целта на тимот и за улогите на едни со други во тимот. Понатаму, членовите на тимот сфатија како да проценат како постојано работат како тим – и тие често го проверуваат напредокот и односите.

6. Зајакнување на вработените
Една од основните потреби во средина што поттикнува тимска работа и соработка е овластените вработени. Тие дејствуваат независно и бараат минимална насока. Менаџерите во организациите велат дека сакаат зајакнување на вработените, но тие дејствуваат на начини што ја поткопуваат способноста на вработените да дејствуваат.

7. Тајните на одличните комуникатори
Друг критичен фактор за успех во тимот е ефективната комуникација. Нагласете ги техниките за комуникација кои ќе ви помогнат да градите тимска работа и другарство со вашите соработници. Овие техники нула на ефективно меѓучовечко однесување што го гради тимот. Ако сите членови на тимот ги практикуваат тајните на одличните комуникатори, тогаш е обезбедена поддршка за тимска работа.

8. Како да креирате навики
Во нормалниот тек на работата едни со други, членовите на тимот развиваат посебни начини на интеракција и завршување на работата. Тие спаѓаат во навики и обрасци околу однесувањата како што се одржување на обврските, исполнување на роковите, планирање на следни чекори и донесување одлуки. Некои од овие навики и модели добро му служат на тимот – а некои од нив го поткопуваат успехот на тимот. Со оглед на тоа што тимската култура и норми ќе се формираат на планиран или непланиран начин, повелете и нека тимот одреди какви видови правила и упатства најдобро ќе им служат на нивните напори.

9. Упатства за група
Дали сте убедени дека свесно креирање на норми или упатства за тимот најдобро ќе им служат на интересите на вашиот тим? Ако е така, можете да очекувате многу дискусии, идеи, несогласувања, па дури и неколку противници, но развивањето на нормите го гради тимот. Добар совет за процесот на развој на нормите е да користите надворешен олеснувач за водење на овие состаноци. Ова помага да се обезбеди објективен процес што го надгледува некој што има помали шанси да има себични или задни намери.

10. Клучеви за успех во тимот
Екипите можат да имаат корист од активности за градење тим насочени кон помагање на групи вработени да се здружат како едно. Постојат огромен број начини активности за градење тим да тргнат наопаку и да не ги дадат вашите посакувани резултати. Еден од најважните фактори е следење. Активност треба да биде дизајнирана за да се постигне специфичен исход, тогаш тој посакуван исход треба да се зајакне на следните состаноци.

Можеби ќе ве интересира